Saturday, April 30, 2011

diinggg..

dingg...

setelah lama aku diamkan diri akhirnya ade gak la nawaitu nak update blog even da terang and nyata xde orang bace...theehehehe kesian abes...

anyway xkesah la, selagi life feed tu ade tercatat pengunjungnye selagi tu la aku menulis even takde cerita menarik takde info takde cite gempak2...hahaha... aku tulis je ape yang mampu, taip2 bebel2 siap gaknanti satu entri... yang penting ikhlas... dengg... <3

sambil naip2 ni tgk AF, korang tau tak ape tu??? hahaha... kalau xtau ape tu AF xle nak cakap pe la.. ermmm... sebenarnye tak tgk sangat tapi da seluruh isi rumah nak tgk terpaksa la tgk je...kekadang pikir pelik plak ramai sangat orang kat malaysia ni nak jadi artis... sighh... yang boleh nyanyi tu kira ok la jugak, kurang2 bole buat halwa telinga...yang sore cam agak2 bukan mcm penyanyi tu haishhh tolong la jangan malukan diri sendiri... ikhlas dari saya... :)

bila dikira dihitung da lama jugak aku xupdate blog ni... da bersawang...mmm... sepanjang aku tinggalkan blog ni banyak la jugak benda yang berlaku... masa ada untuk update tenet ada untuk update lappy ada untuk update tapi one words MALAS... :)nak update tapi sempat karang ayat dalam fikiran je... asal nak tido je memintal2 fikir ayat nak tulis dalam blog tapi last2masuk mimpi je entry tu... heeee...

buat notification kamu orang aku da lama gile2 cuti kat umah, seriously it sounds heaven tapi yang sebenaqnya buhsan nak mati...bayangkan kalau dihitung dan dihisab da 5 bulan aku kat umah 5 bulan okes.. tu bukan masa yang pendek... kalau tambah lagi 4bulan mungkin aku da dapat baby... uisshh.. kalau aku kawen la :) mmm... dalam cuti ni jugak aku jaga abby, tok su dan jugak my babiesss... mungkin jugakaku da separuh mereng kat uma ni...

aku gak da buat list entry ape aku nak update... wahhh.. tapi maybe la, kalau xde tu mybe suma tu da masuk dalam mimpi..

1. my babies
2. super show 3 concert
3. wishlist
4. my fav runningman + vampire diaries
5. ................
6. ............................................
7. da lupa... hahahaha... buduss habes..


tengok bebel2 da panjang entry aku... sebenarnya senang je nak buat satu entry tapi malas tu la... :)

.............
..................................
......................................

habis dah...


2 pengumen cherita:

MNFT said...

aku adew jer baca

cherita[aku.kamu.mereka] said...

hahaha... baca le... aku punbaca gak blog mu tapi segan nak comment... blog femes sangat.. rasa mcm semut plak... :)

saljisejuk