Wednesday, February 24, 2010

perangai lama dah kembali

dah aku agak sememangnya aku malas nak update this blog
idea yang ada mungkin setinggi gunung but keadaan memaksa..
hehehe... alasan je tu..

akibat xde internet, kerja bertimbun, laptop rosak,
duit tadak...
aku pun da jarang update blog..
ini pun sempat ku curi waktu yang disediakan khas untuk
buat esaimen dengan berkletak kletuk menaip
lappy adik yang aku pinjam..

aku xbosan tapi cuma penat..
da macam2 aku lalui hari ni...
ada test microbiology yang baru aku tahu semalam tarikhnya dipercepatkan..
dan com yang jugak baru aku tahu semalam..
mmmmmmm...

tapi kira ok la kot..
boleh jawab tapi mcm biasa tak tahu betul ke salah..
haish..
da ketandusan idea nak update blog...
mungkin ni satu petanda yang aku patut habiskan ayat penutup
dan mula work on my seminar biotech assgment..
=p

0 pengumen cherita:

saljisejuk