Thursday, February 25, 2010

worried itu bimbang

bimbang mungkin tu perasaan aku sekarang...

sejak balik dari rumah, dapat kurasakan badanku makin mengembang dengan jayanya.
time dekat bukit jalil aritu dah benda ni berlaku, tapi its not that ketara... my jeans still lagi fit with me masa tu.. then bila da ada kat dungun it seems that jeans tu ketat semacam..

bila aku pakai jeans lama aku (yang xdipakai sebab terlalu besar) it just muat2...
serious takut... takot giler..
aku rasa aku x makan byk, macam normal jer?? ~kot... tetttt..
haish...
really worried...
takot jeans da x fit in with me..
even those bunch of shirt.....
duit pun da xde untuk beli new shirts and jeans..

oh god...

4 pengumen cherita:

Anonymous said...

otey..ak p0m ad pr0b yg same...
waa~~s0,apekah mkne itu sume??

Wan Ssei said...

salam...jom r join baju feveret contest...^^

cherita[aku.kamu.mereka] said...

makna nya......
you have to DIET..
hahahahah...
ni sape ek???

cherita[aku.kamu.mereka] said...

nak join katne san???

saljisejuk