Thursday, December 30, 2010

Gerascophobia or Gerontophobia

tertanya2 apekah menatang di atas ni... hehehe..
itu lah jawapan yang paling sesuai buat masalah aku ni..
lately ni aku asek terfiki2 sangat..
maksud title entry kali ni adalah

Gerascophobia- Fear of growing old.
Gerontophobia- Fear of old people or of growing old.

wah siap kaler merah lagi tulisanye..
tu la masalah aku lately ni, aku asek rasa aku da tua je
but the truth is aku baru je masuk 20 an
bukan nak berlagak ke ape,but seriously benda ni da jadi masa aku sekolah lagi
aku takut sangat aku da tua
aku takut bila aku da tua aku da xleh buat mcm2 benda
padahal umo mcm aku ni boleh diconsider muda and
baru je nak try2 benda baru..

penah gak sampai terganggu fikiran bila asek teringat diri da tua..
bertambah2 lagi bila aku tengokkorang sekeliling aku yang dulu cinonet je
sekarang ni da besar da, da lain sgt2..

i guess its normal la, bukan aku fikir sampai gile,sampai nak cari ubat muda balik ataupun nak mintak tolong doremon kuarkan barang yang
boleh buat aku muda selamanya dari poket beliau..
aku cuma terfikir je pastu ade la rasa takut siket2...

:) lusa da tahun 2011 adess den tua lagi setahun

0 pengumen cherita:

saljisejuk