Saturday, January 1, 2011

sweet.adorable


happy new years to my bloggie reader
having u is a bless

semalam 31th December 2010 my cousin punya wifey selamat melahirkan
2nd baby for them... its a baby girl..
congrats untuk abg die n kak ja..
tak saba nak tengok baby baru,,
tapi yang best nye baby tu lahir sehari lagi nak new year,sayangnya...
kalau x baby to lahir pada date yang cool
01.01.2011
pak su and cu xabes2 cakap tahan le siket sampai jam 12 malam ni.
but orang da nak beranak ni xan la nak tahan kan
tapi yang xbest aku xtgk2 lagi baby tu

sementara aku tggu kak ja dalam labour room
aku, cu, pak su, che ngah, kak ti, mak long, adik chad and
3 orang budak nakal abby, irdina and also haziq imran...
nak cite gak abby tyme tu, ya allah tuhan je yang tahu bertapa buasnye dia...
sampai aku rasa semalam aku da lari 3 4 kali pusingan padang bola sepak stadiumnasional bukit jalil... :)
tapi dalam buas2 smpat gak aku snap2 gamba kami...




hehehe...comel je dorang ni, tapi teringatkan diorang ni nakal + buas rasa mcm nak sepak je...
rasa nak buang diorang dari tingkat satu hspital tu...
tapi pape pun terima kasih untuk budak2 nakal ni sebab
buat angah x rasa bosan...:)

0 pengumen cherita:

saljisejuk