Friday, January 7, 2011

senarai dekan semester terakhir




jeng jeng jeng...nak bangga la ni??? xde niat pun tau
lastly pada sem 6 yakni my last sem berjaya gak aku
masuk dean list hahahahaha...
bersyukur sangat2...
sem tu aku amik just 2 subject
physic and pengajian islam
dua2 subject aku dapat A-
bersyukur sangat2, berkat aku stay up, buat semua tutorial,
buat lab report and mcm2 lagiakhirnya aku dapat gak la ape yang aku
nak since 1st sem..
dengan keluar nye result semalam
maka berakhirla 80 hours jam kredit aku sebagai student
BSc.BIOTECHNOLOGY di TPM College
tapi aku punya CGPA x labgus pun...
hahahaha...tapi gedik je nak happy gak, tak kira la apepun
terima kasih sgt2 untuk semua...
alhamdulilllah

---------------------------------------------------------------------------

2 pengumen cherita:

MNFT said...

fuyooo..habis doh lah mg belajor..hehe..bagus2 boh

cherita[aku.kamu.mereka] said...

hehehe...
tak abes lagi le...
degree tu xcomplte lagi... :)
mu ape cite lening???

saljisejuk