Wednesday, July 8, 2009

e k s i d e n



Setelah mengepos blog pertama aku berharap pengeposan aku itu akan
berterusan dengan niat yang murni...

TAPI....... lain pulak jadinyer, tiba2 malang datang menghinggap di atas belakangku tanpa sebarang alarm mahupun sms dan juga email.... laptopku musnah sama sekali dek kerna kebodohan diriku ini.. ada ke patut boleh jer aku letak earfon kat tengah2 laptop then sesuka hati aku je aku tutup laptop aku dan meletakan earfon terselit seperti olive yang dikepit roti SUBWAY... yang paling seronok aku tindih lagi laptop tu dengan cik THOMAS CALCULUS dan juga abang EBBING GAMMON.. memang cun l;a kalo da macam tu..
sob... sob...

hahahah... kesan nyer teramatlah besar.. terpaksalah aku berpisah dengan DIA selama 3 bulan dan yang paling =( rm 1800 melayang cash kepada en SENG HENG... haish..
aper nak buat da nasib ....



penantian 3 bulan yang tak boleh belah...
dalam masa tu jugak la aku menjadi insan yang BUTA IT..
tapi xkesah la tu sumer janji aku dah dapat laptop aku...(disebut dengan nada riak lagi sombong).
dimasa yang sama aku telah berfikir untuk tukar nama laptop ni memandangkan nama lama tu agak GEDIK dan xpatut digunakan oleh orang yang baik macam aku...(dengan nada yang lebih riak dan takbur)....

akhirnya....
aku putuskan laptop ni xpatut ada nama.. buat aper nak ada nama bukan nak kena wat surat branak ke ic ke mahupon PASPORT KEBANGSAAN...
begitulah kesah ini berakhir................

0 pengumen cherita:

saljisejuk