Thursday, July 23, 2009

s e b e l u m c u t i


cuti.... membawa bermacam2 makna untuk aku.....
haish xtau la nak cakap mcm ner...

rasa gembira kerna test biology n calculus sudah ditinggalkan...
tapi... bila aku menggatal jari kaki nak check balik...
sob... sob... banyak salah.. rasa sakit hati menjelma kerna benda tu aku dah buat dan hafal....
sedih giler, usaha aku stay up smpai kol 6 pagi trasa burn tanpa flame yang marak bak jalan semarak.. =p

tapi bad things came with the good one two three...
naseb baik sir hak x buat QUIZ or TEST n dia just pesan soh study
(dipertmbgkan untuk mematuhi pesanan tersebut)..
hehehe.. dah la kelas abis awal...
dan aku tanpa rasa bersalah menemani cik yaya hamasaki ke THE STORE untuk membeli baju kemeja untuk papa kesayangan kak yaya walaupun sir dah pesan balik n study..
opsss...
sorry sir hak nanti bila dah nak test saya study k..
SERONOTnyer......
(masih teringatkan test kimia yang bakal menjelma & soklan tutor yang bertimbun)



mmmm....nasib aku makin baik kerna benda yang paling ditunggu2 oleh aku untuk sekian lamanya...
<<<>>>


movie ni tramatlah ditunggu2 oleh aku...
walaupon muvie ni da kuar 16 jun tapi aku ta dapat nak pegi tengok awal2...
nanti aku akan post kan blog review aku ntok muvie ni.
TUNTUTAN KERJA membuatkan aku pening..
but pagi jumaat aku pegi tengok ngan NUN (sbg driver pada hari tersebot), melur dan kak yaya sebagai penyeri... kami pergi dengan menaiki kereta baru MYVI cik nun..
huhuhu.. seronok sebab secara ikhlasnya aku mmg xpena menungang kereta bertajuk tersebot...
hahahah.... seronok sangat...
pas tengok muvie ktaorng bersiar2 n sempat jugak ktaorang mencapture beberapa keping gamba sebagai buah tangan selepas membuangkan sisa buangan di toilet...=p
pada awalnya niat dihati hanya nak tgk muvie n tanak spend duit untuk benda lain
kerna aku mgalami krisis kewangan yang agak dasyat
dan hampir di ishtihar MUFLIS
TERlihatkan belt sale dari ringgit malaysia 60 trun rm 10
setan datang menghasut terus dilayan tanpa mengucap aku terus membeli belt bertajuk BITTERSWEET tersebut..
>tapi kira ok la sale kot...




the next day went to mid valley with both of my sistah...
first time keluar sama2 kat kl... at 1st nak tengok ary potter for 2nd time tapi kerna barisan untuk membeli tiket mangalahkan barisan nasional dan juga barisan askar2 wataniah aku trus ...
give up (perkataan yang paling senang)...


kami hanya berjalan2 sebab masing2 tgh POKAI kecuali chah...
haish letih jugak melayan dia beli kasoot pompuan dan juga jeans...
dah nak buat macm mane putaran genetik keluarga kami, bila ada sale n duit kami seperti dipukau terkena sawan **binatang haram** tanpa disedari..
oppssss...

esoknyer.... aku dan adik pulang ke TERENGGANU DARUL IMAN meninggalkan chah kesorangan di bandaraya itu, huhuhuh......
papai key el....

0 pengumen cherita:

saljisejuk