Wednesday, July 8, 2009

k e n a n g an


Memandangkan aku memang dah lama xPOSkan sbarang CHERITA, teramatlah banyakCHERITA yang nak aku kongsikan untuk tatapan bersama [walaupun xde orang yang nak baca] tsk..tsk...(trademark KAK MELUR)

menjadi pelajar senior mungkin xsemudah yang disangkakn
mesti ada jer perkara yang MENARIK LAH SANGAT setiap hari yang dibuat oleh junior. tapi sape nak kisah dorang bukan adik angkatku mahupun saudara tiriku...
hahahahha... sajer jer nak salahkan junior sebab dorang dah curi aku punyer DUIT rm100 dan juga paling x boleh dimaafkan COKLAT CADABURY ROCKY ROAD yang diimport dari labuan..
macam TAIK jer dorang tu...

bila ingat2 kan sem1 banyak kenagan manis yang ada, x lupakan gak pkara2 berbangkit yang membuatkan aku sedih.. hehep...
tapi maybe photo2 kat bawah ni leh buatkan aku slalu tringatkan dorang especially pada
SHAZALIN yang sekarang berada di UITM MELAKA


berbalik kepada sem2 yang terkini, ramai orang cakap aku macam xgembira untuk sem2 ni. yup thats the truths YUP aku admit tapi maybe skill "WHATS GOES AROUND COMES AROUND " menjadi... mUngkin aku xde LIN tapi sekarang aku ad MELUR n KAK yaya sebagai peganti...
hek3 tapi aku gembira jugak kot sem ni... mcm2 benda yang aku dah buat... heheheh...
tapi biler da masuk bab rumate????? aku pon xtau nak jawab mcm ner start UNa klua tmpat tu dgantikan dengan NANI a.k.a RAJA tapi ntah pe malang nasibku Nani pulak pindah bilik... sob.. sob.. sob...
BUT the truth is sronok sangat duduk sorang2 kadang ad CIK MARBLE datang teman.....


heheheh.... jangan salah faham tentang MARBLE... dialah kucing yang salalu masuk bilik satu dash tiga sembilan(1-39) bak kata junior...

xlupa jugak untuk selitkan gamba endah kami berempat sebelum group 3 yang berkaliber membuat presentation......



ngeee... kenangan itu memang endah seperti kata NURMARIAM AISYAH di dalm blognya...
akhir kata dari pihak saya....... SAYA SAYANG KAMOo0oooo00 SEMUA..

3 pengumen cherita:

irma-ain ibrahim said...

haish!

perlu ke 'kak melur' tu dibagi font besar dan merah?

cherita[aku.kamu.mereka] said...

hehep..
itu tandanya saya amat sayangkan kamu kakak melur...

Anonymous said...

aku sayang kamoooooooooo semua...semoga pershabtan ini kekal buat selama-lama nyerr.....

saljisejuk