Sunday, January 24, 2010

bersama mereka saya rasa gembira

bosan duduk sorang kat rumah ni di isi dengan penuh bosan dengan berkletak-kletuk menaip entry blog...

setelah melalui dua hari yang exaus saya tertido dengan lazatnyer sampai xsedar siang berganti malam.. di kala ini terisi rasa jeles pada sistah aku yang sedang kaya itu, kehadiran popod tu mmg serious buat aku jeles... tetiba tertukar interest pulak dari nak beli psp jadi ke ipod.. kool giler kot.. da la ad wifi...
eeee jelesssss...

tapi saya rasa puas biarpun saya xdapat en popod saya bakal memegang miss viewty (amaran ini adalah sejenis handpnone)... tatkala kami bersusun membeli barangan adek terkesima seorang didri... hehehe...
alasan dia..... adik takde duit.... teeeeett..
pastu macam biasa bad mood..

kalau nak diceritakan kemana kami merewang memang memenatkan..
hanya selitan gambar ini mampu dijadikan kenangan yang
comel macam kami...


ni lah separuh kenangan yang xbergerak dapatku capture...

kami juga ke THAILAND


chah promo ticket suju

adek yang bosan menjadi cameragirl


stress yang melampau


promo ticket suju versi adek tudung merah


promotion suju ticket my own version



midnight movie at the mines
being a fairy by watching tooth fairy



adik si ikan paus sedang mengawan



mereka yang saya sayang tapi bila mereka kaya


saya sayang mereka semua


penat penat tapi kami lebih suka penatkan diri kami...
rasa nak balik rumah kian membuak bila cu call si kecil tu da tak merangkak mahupun berjalan menggunakan lutut dia dah..
she's using her own FEET..
seriously KAKI dia...
haish.
aku rasa sangat sangat sangat sangat sangat bertuah sebab tuhan kurniakan mereka pada aku biar tuhan dah amik ayah dan mak dari aku tapi hikmahnya amt besar bagi aku...

disebalik apa yang berlaku lately ni aku akui aku da berjaya managekan benda tu... seronat xterhingga... walau aku tiada dia tapi aku ada lebih dari semua yang aku perlukan tanpa dia... so becareful dia... hahahah...

tatkala kaki dan tangan aku menaip papan kekunci komputer riba cik irma ini, rasa lapar perut mula membuatkan perut aku berkeroncong untuk ana nyayian en m.nasir...
so got to go..
sharm with me rite now, dengan ada nya minah ini rasa bosan yang sebelum ini dapat dibendung..

p/s :saya membilang hari untuk pulang ke terengganu... dan lg viewty jangan kau lari dari aku..



0 pengumen cherita:

saljisejuk