Thursday, January 21, 2010

hari gembira tak patut berduka

first of all sory to kaka yaya coz saya dah tggl kak ya sorang2 kat uma...
tapi saya tau kak yaya kuat..
~kuat sangat....

ari ni seronok.. semua benda baik berlaku... ~harap2 ianya berterusan..

pagi tadi bangun pun agak lewat dari biasa and terus ke bank bersama cik melur... rasa macam sedih sebab bila da bayr semua benda just tggl berapa keping note rm 50 dalam purse... tapi miracle happen tetiba plak duit dpat lebih... maybe tu rezeki..

pastu jumpa kak ya kat the store, hajat di hati dia mahu beli talipon rm100 tetapi kedai plak tutup... cett taikaje..
mmm.. pastu next destination kedai kelantan, makan pun xnak kalah, sampai terbarai perut... SERONOK.. =p

carefour ada cerita yang best... rasa macam seronok gile... sumpah tak tipu.. shopping kat carefour lebih best dari klcc, mines, times square ataupun mana2 tempat shoppin terkemuka setakat ini... lama gile duk dlm carefour... dari department barang letrik ke perabot rumah ke tempat jual cd ke mesin air nescafe and milo ke bahagian plastic ware ke bahagian dalaman ke kedai pokok dan last destination cashier..

sernok giler.. part beli pokok paling best nak beli pokok niat cuma nak tunjuk kat aunty jenny,
serius aku rasa mmg perkara ini perlu dilakukan.. tapi semua ni idea melur dan dia harus diberi kreadit..

walaupun telah menghabiskan 5 keping note rm50 saya xkesah janji kami happy,
trimaka kasih kamu DUA.
... xsaba nak keluar esok pulak..
hahahah... my sis nak datang, boley jalan2..
lagipun rasa nak balik rumah yang amat mendalam xdapat dibendung..

lupa nak tulis jugak yang smalam da makan durian for this year..
SEROOOONOK SANGAT.

saya mahu mintak maaf pada him saya rasa saya tidak dapat berhubung dengan kamu pada masa ini..
byk perkara yang perlu saya fikirkan dan semua ini salah saya bukan kamu..
saya harap kamu bahagia dan faham.
maaf..

p/s :sorry kalo ejaan xbetul bukan saya xpergi sekolah atau skip kelas tapi keybord cc ni yang smacam setan.. =p




0 pengumen cherita:

saljisejuk