Saturday, January 23, 2010

sekali kawan sampai bila pun kawan

aku dan kamu kawan.....
kamu kawan aku....
aku kawan kamu....

aku tak pernah marah pada kamu cuma kecewa dengan sikap kamu..
kamu kata kamu kawan baik aku, aku tak kisah sebab aku rasa kamu adalah kawan baik aku..
bila aku tak mesej kamu kamu kata aku sombong, aku tak kisah sebab dah lebih beratus kali kamu berkata begitu..
bila kamu mesej aku pun hanya untuk isi masa terluang kamu, aku tak kisah sebab itu sudah menjadi tugas aku..

tapi cuba kamu fikir sebaliknya bila aku mesej kamu, kamu tinggalkan masej aku tidak berbalas..
aku xkisah mungkin kamu sibuk dengan hidup kamu...
teringat pula dengan janji kamu yang berderet dari dulu tak pernah dibuat, aku tak kisah sebab itu apa yang kamu kata bukan aku tapi aku ingat..
tapi xkesah mungkin kamu sudah lupa..

di laman sosial pula aku bff kamu, tapi boleh dibilang dengan jari saja kamu singgah di wall aku.. aku xkesah mungkin kamu punyai lebih ramai bff yang perlu di catch up..
terfikir pula aku mungkin sepatah perkataan yang perlu ditulis dalam wall aku memerlukan nilai... oleh kerna kesemua hal itu aku menjadi tekad untuk sepenuhnya meng remove kan kamu dari friend list aku, buat apa aku menjadi kawan kamu kalau aku sekadar penghias wall bff kamu.. tapi jangan bimbang aku sedia menawarkan khidmat itu lagi kepada kamu kerana kamu kawan aku..

aku xkesah semua itu, sebab sebelum ni pun kawan aku yang lain pernah buat perkara sama seperti kamu... dan aku memohon berjuta maaf kerana aku remove kamu dari friend list aku.. bukan aku benci tapi serius aku terfikir berapa ramai lagi teman baik aku perlu buat aku begitu selain kamu.. terasa bodoh juga ada...

tapi aku memang x kesah, mungkin kamu akan membenci aku tapi aku x pernah membenci kamu.. dan aku harap kamu nilai perkataan teman baik itu sebelum kamu katakan pada aku..
dan ingat sekali kawan sampai bila pun kawan...

p/s : kepada yang terlibat dont take this entry seriously, it just the best way to describe the things that you asked me before.. ( aku ada wat slh kew) ayat diatas dikarang sebegitu rupa supaya entry ini kelihatan lebih dramatic sebab aku ni kan women kena ada drama sket padahal benda tu sekecil microb dalam kelas microbiology (ting)... =p

0 pengumen cherita:

saljisejuk