Wednesday, January 20, 2010

new year new title new me new felling

sebenarnya tak de pape yang menarik untuk ditulis tapi kerna prasaan bosan yang amat sangat aku pun branikan diri nak mengupdatekan blog aku walaupun keybord kat cc ni macam setan..

sepanjang tahun 2010 ni xde ape yang menarik selain daripada abbiey da pandai jalan... aku jgk still rasa sedih dgn kehilangan si kecil.. walaupun si kecil dah hilang aku ada niat plak nak bela hermitt crab yang nilai maintainence nye jauh lebih murah... hahahhah... hati setan nku berbisik bela je semua benda yang ko nak... tapi aku sebenarnya malas semacam sebab aku selalu balik ke terengganu..

terdetik untuk mengupdate blog ni kerna satu perkara yang myedihkan aku..
mungkin tu sume salah aku jugak.. maybe selepas ni aku perlu lebih carefull in treating manusia..
ekoran ni aku just kena focus untuk aku punyer result untuk fly..
mybe it seems cruel untuk aku by myself cari jalan untuk fly saperately ke australia.
tapi apa nakbuat dah tu je jalan yang mampu aku pilih..
aku tak lah sehebat mereka.. tapi aku xkesah walau aku tiada mereka aku
ada Dia ALLAH yang maha esa..
----------------------------------------------------------------

0 pengumen cherita:

saljisejuk