Monday, March 15, 2010

jiran pelik lagi saiko

seperti mahu membuat entry pasal zaman skol-skoli dolu tapi semua tu da menjadi draft, tersimpan rapi dalam account aku...

haish byk benda plak yang berlaku hari ni...
tapi paling yang xleh tahan bila jenny jiran kegemaran aku ni buat hal...
aku pun xfaham ape la masalah dia, sampai dia nak buat ktorang macam ni... macam la dia tu bagus sangat... opsss... sebelum nak bukak cerita aku harap si jenny ni x de blog or follow blog aku... hahahah... canggih plak orang tua taik tu...

macam bodoh je, bila kak ya balik uma tadi petang dia bagi tau yang mak cik cleaner ada berbual dengan dia tadi...
guess what??? berbual pasal jentan tu asyik badmouth je pasal ktaorang... what the fuck...
jenny bodoh giler...
da lama aku sbar ngan ko...
aku ingat dulu ko mumbling kat ika cakap ktaorang ni slalu bangun lmbt sbb jual pantat...
cesss....
buat pe nak jual, tu bukan barang keperluan harian pun, and fyi JENTAN kalo ktaorang buat pape xsenonoh pun bukan ktaorg susahkan ko pun...

back to today breaking news...
cettt... sesedap hati dia je cakap yang dia tu selalu sapu depan uma ktaorang????
whatever...
giler penipu....
pastu cakap ktaorang pengotor??? ko lagi kotor ko tu xbasuh berak... uikssss...
hahahahah...
mungkin aku da bertindak kasar...
tapi kerna amarah aku da up to level 100, ada aku kesah????

sebab bontot ktaorng bersihla ko nak poke bontot ktaorang dengan penyapu kannn.. ngaku jelah...
niat asal nak jugak aku poke bontot ko dengan penyapu, tapi aku lupa ko x basuh berak...
najis mughallazah...
hahahahahahahha...
aku da separuh giler menaip entry kali nji...
byk bahasa kasar yang digunakan khas untuk si jenny yang tinggal di banglo C-11-19

tapi papepon aku harap yang si jenny tu sedar yang ktaorang ni jiran yang baik...
satu lagi, takde spesisi serangga yang bernama SEMUT yang pegi uma ko pun...
aku da check, kalo ada bak mai sini aku tengok...
hampeh jer...
suami dia pun sama, bawk teksi siang malam, sampai semut ngan pasir pun xdapat cam...
orang cakap bodoh marah...
tapi mmg bangang jugak korang ni burukan ktaorang kan...
tapi ktaorang xkesah...
malas nak layan orang yang separa normal..
da la slalu cakap sorang2...
sewel la tu, stress sebab borink...
baik ko g daftar jadi cleaner la lagi bagus...
ko kan pembersih....

whatever....


marah.mad.geram

0 pengumen cherita:

saljisejuk