Thursday, March 11, 2010

saya rindu mereka... tak bohong

ni orang yang least skali rindu sebab dia tiap2 minggu sekarang ni asyik datang aje... tapi saya sayang dia...

dia kakak saya... kakak saya yang sorang
dia aisyah saya aini



ni pulak lagi sorang rindu sikit jugak sebab selalu je Skype orang... tapi tenet dia hijau ada hati nak skype orang...heheheh...

she is my only adik... xde orang boleh ganti..

nanti merajuk xnak balik uma plak..


dia aida saya aini




next... orang yang paling dirindui... abby kesayangan..da besar... tapi kejap kembung kejap kempis..

da besar.. pandai nari pandai nyayi dan berdikari..kat sekolah aku rasa dia la paling kiut habis..

pada orang lain sila jangan jeles.. =p


hehehe... seronok pulak... walaupun apepun siapapun kamu... kamu tetap dirindui... heheheh... biar slalu gaduh sampai macam nak putus sedara tapi kamu tetap menjadi yang dirindui walaupun ada banyak atau sikit..


aku sayang.rindu.cinta kamu

2 pengumen cherita:

Mariam Aisyah said...

ces. tumpang 2 hari je pon dumos.
haha

cherita[aku.kamu.mereka] said...

yelah...
mggu lepas kta kuar pergi sg.wang...
pastu mggu ni jmpa lagi...
mggu depan konsrt jumpa lagi...
hahahahah...
=p

saljisejuk