Thursday, March 11, 2010

malang tak semestinya malang

todays da agak byk gile entry yang aku buat...
bukan kerna aku xde tenet ataupun laptop... ni semua disebabkan google problem kat laptop aku...
sedih kaklau x da boleh attach byk gambar... theres a lot of things happen lately...
from the most good things to the most horror thing ever... macam f#ck aje..
sedih tau..
sedih gile...
macam2 yang aku da fikir pasal kolej yang tunggang terbalik semua aku tanggung sorang...
even single person yang tau pun it must be kak ya...
from the finance problem to problem nak futher study...
seriously untuk rakan teman yang xtahu lagi apa yang bakal berlaku pada aku for the next 1 years... im gonna fly to flinders university kat austrailia...~INSYAAALAH
things just on my plan but semua ni ALLAH SWT yang akan tentukan...
but kamu semua perlu tahu aku akan usaha sampai aku dapat... aku tanak putus asa....
aku da byk buat benda separuh jalan...
aku malu kakak kau da msuk UKM adik aku plak xlama lagi da nak ke UIA gombak...
so whats going on with me??? merempat??? not at all...
really need u ~rakanteman dan kaum keluarga fully support... serious juga aku da penat with all this bunch of conflict...
money problem... oh god... gettin sick... phewww...
but instead of me...
teringat pula pada rakan teman yang terpaksa bersengkang mata berkerja semata2 nak byr fees kolej, kesian dorang... tapi other side aku bersyukur pada yang maha esa.... walaupun aku ni yatim piatu, tiada tempat bergantung... tapi tuhan still lagi bagi aku nikmat yang lain... ya ALLAH bertapa besarnya rahmat MU...
tak lupa gak kat rakan teman yang dah jauh meninggalkan kolej... harap korang take care kat sana...
my doa is always with u...

mak ayah i feel u near when i think about u both... <3 u so much..

penat lelah, usaha doa, tawakal

0 pengumen cherita:

saljisejuk