Wednesday, April 14, 2010

hari biasa terasa kekosongan teringat silam

da xnak mulakan dengan sigh da...
=p
mmm.. today justa normal day, same as before...
loneliness feel my soul..
pagi bgun pastu prepare untuk ke kelas
then ke kelas com 204
pastu ape yang different nye aku x balik ngan melur hari ni..
felt sory cause xteman dia jumpa mentor..
my bad..
then decide to balik naik rapid wirh sakinaliza..
there we talk so much bout benda yang dah amat2 berbeda..
benda yang kita da rasa kita xde..
and the most important thing isscholarship for my study..

terfikirkan keadaan begitu terasa rindu zaman sekolah..
zaman yang dibenci tika itu tapi sudah menjadi zaman yang dirindui tika ini..
sekolah best sangat2..
dun have to think bout scholarship, where i have to continue my study and for the best part is about the yuran...
kat skola aku just kena bayar 65 myr per year for PIBG things, but itu pun i keep on complaining whay mahal sangat...
belanja sekolah pun 3 ringget sari ( takat form 3 je lah sebab form 4 and 5 da pegang duit sendiri bawak seratus pun xde org nak kesah da duit sendiri)
then membebel kena bgun awal pagi sendiri untuk ke sekolah, bgun sendiri sebab duduk uma nenek, kena berdirikari, buat semua sendiri...
mungkin xterkira brapa hari aku x sekolah sebab terlajak tidur...
ngehehehehhe...
mmm... da la nak bgun pagi sejoook je smacam...
air kat kampung bkan mcm kat bandar..
sejuknye jangan cakap la..
penah gosok gg ngan bsuh muke je pegi skola...
heheheh.. orang xtahu semua ni...

part tuisyen plak jangan cakap la mungkin aku yang paling maju antara semua...
tuisyen tipa2 malam...
mungkin semua ni menjadikan hari2 aku lebih seronok, biarpun aku still lagi mcm sekarang bukan antara perempuan femes kerana kecantikan di kelas tapi aku lagi femes dengan jawatan
hahahahha... aku giler kuasa..
part yang paling seronok bila selalu menjadi student top 10
huhuh penah sekali menjadi top 5 di sekolah seronok...
nombor 7 and 8 tu kira rangking tetap la...
haish seronok...
terasa diri dihargai...
bab kawan pula, seronok sebab masing2 x hipokrit...
masing2 do care among themself...
dan bukan hanya kawan sbab xde kawan...
bukan kawan sebab nak menggedik..
dan bukan juga kawan sebab nak tikam kawan...
ishk3...

mungkin da terlalu byk yang diceritakan...
tapi credit to kina xoz da ingatkan zaman2 kegemilngan aku...
zaman di mana aku tahu ada nya kehidupan....
zaman di mana aku belajar semua yang aku xdapat tika waktu ini...

to natassha jamil, rasyikah ishak, norhanis, ain cek, nuul fazlia, mira farahim, liyana osman, ziyanah ibrahim, nadia ilmiah, and other aku rindu kamu semua...

seruan melipat kain datang...
hehehehe...
aini lipat kain sekarangggg....
baikkkk...

lama.baru .kenangan

0 pengumen cherita:

saljisejuk