Sunday, April 11, 2010

saya bosan bila saya seorang III

*sigh

terima kasih untuk mereka yang mewarnakan hari saya hari ini
xde niat tapi
saya sedih hari ini...

saya xstudy lagi
saya tengah tggu orang untuk pergi makan
saya test esok tapi separuh mood saya dah xelok
semua orang da xsuka saya
semua talian end up dengan pergaduhan
saya xtahu mmengapa
saya sedih
mungkin mereka da lupakan saya
siapa saya
mungkin mereka benci saya
saya melampau
saya memang sudah biasa diperkata dan dilayan begitu
tapi percaya saya sayang mereka
mungkin saya selalu menjadi orang yang selalu dilupakan
dan selalu di ignorekan
tak kira dimana saya berada
saya dah biasa

terima kasih buat mereka
kadangkala selalu berkata kenapa aku dilahirkan
tapi, aku da fikir habis2 aku perlu berlajar berkata cukup dan terus bersyukur..

sedih.perasaan.tangis

0 pengumen cherita:

saljisejuk