Sunday, April 11, 2010

saya bosan bila saya seorang II

*sigh

sya bosan saya seorang dirumah
melur pergi kerja tapi dah jam 8 dia xpulang lagi
kak yaya balik xtahu bila dia nak balik
saya tengah bosan
sekarang saya masih lagi duduk seorang dengan kucing2..
aishhh pencuri ayam kalau nak duduk atas aku duduk diam2...
kalau u nak update blog pakai laptop lain..
pencuri ayam tu kucing saya
nama dia kakak a.k.a nigina..
hahahahaha...

saya bosan lagi..
berita malam ni sama dengan berita yang saya tengok jam 1.30 tadi...
mmmm...
saya da buat assignment organic chemistry...
tapi ada lagi beberapa soklan yang xle nak buat...
susa...
tapi saya bersyukur dengan apa yang saya ada...
saya ada test esok tapi xstudy lagi...
hehehehehe... saya tido tadi, penat + bosan..
nanti saya janji saya study nanti...
saya xtipu...
weit... kakak jangan kacau...
nak gigit u, u busuk...
hehehehe...

tunggu melur ni, dia kata nak mkn kat kedai stopa..
lapar makn mee hoon tom yam pun sedap..
rindu mee kari + roti canai kedai tepi tu..
kekekekekeke...
dah xnak tulis da...
nak g mandi..
da malam...

babai..

saya.diri.seorang

0 pengumen cherita:

saljisejuk